Cine suntem noi?

  MegaMutari operează în sectorul serviciilor de mutări şi transport, oferind consultanță pentru eficientizare şi externalizarea acestor procese - în special legate de mutări - care nu sunt activitatea principală a clienților noştri.

Citeşte mai mult

De ce scriu acest blog?

  în acest blog doresc să vă împărtăşesc câteva idei care vă pot ajuta atunci când vă mutați într-o casă nouă.

Citeşte mai mult

Ce servicii vă oferim?

  MegaMutari operează în sectorul serviciilor de mutări şi transport mobilă. Prin angajații noştri profesionişti şi instruiți, suntem dedicați să răspundem fiecărei solicitări, iar experiența noastră ne recomandă pentru a vă oferi:

Citeşte mai mult

De ce să alegi o firmă de mutări?

  Când ajungem în ipostaza de a ne muta, ne vin în gând cu groază multe întrebări: cum împachetez, cum manipulez, cum transport mobila, iar dacă apelez la o firmă specializată cât mă costă? Numai cine s-a mutat înainte, ştie cât timp, efort fizic şi psihic dar şi bani intră în discuție. Mai ales dacă aveți multe obiecte şi mobilier de mutat, într-un oraş mare, între trafic şi dificultăți de parcare, mutarea se poate transforma într-un coşmar.

Citeşte mai mult

Cum să alegi o firmă de mutări?

  Sunteți îngrijorați să mutați pianul, acvariul sau piesa de mobilier incomodă? Renunțați la griji, sunt profesionişti care o pot face pentru dvs. Mutarea nu trebuie să fie o experiență de durată, dar nici spontană. Prin angajarea unei companii profesionale de mutări, urmăriți să vă relaxați ştiind că bunurile dvs. se află în mâini bune şi că mutarea dvs. este sub control! Dar cum alegem cea mai bună companie de mutări?

Citeşte mai mult

11 motive pentru a alege MegaMutari

  Mai ales dacă aveți multe obiecte şi mobilier prețios sau fragil de transportat, alegeți MegaMutari!
Ne recomandă:
O experiență în mutări din anul 2007...

Citeşte mai mult

Pașii de urmărit într-o mutare

  Înainte de a va apuca sa cautați pe internet firme de transport mobila sau servicii de mutari trebuie sa aveți puse pe foaie datele esențiale: distanța dintre adrese, inventarul aproximat al bunurilor de mutat, data la care doriți sa efectuați operațiunea, etc.

Citeste mai mult

Ce înseamnă estimarea și cum se calculează prețul?

  Estimarea prețului este primul pas din procesul unei mutări. Aceasta va fi realizată de către specialistul nostru care se va deplasa gratuit la reședința dumneavoastră pentru a evalua volumul mobilierului și al bunurilor ce urmează a fi mutate.

Citeste mai mult

Semnificația numelui și al produselor Ikea

  IKEA se bazează pe construcţia de mobilier simplu, multifunctional dar şi ieftin, din componente prefabricate, dedicat mai ales spaţiilor mici, urmărind ieșirea din convențional. Mobilierul este asociat des cu designul interior realizat din materiale sustenabile dar cel mai larg întâlnit atribut este acela că cele mai multe piese de mobilier și accesorii sunt asamblate de către cumpărător.

Citeste mai mult

Sfaturi pentru o mutare ușoară și eficace

  În primul rând măsurați toate ușile și coridoarele prin care mobilierul trebuie să treacă (în spațiul vechi precum și în cel nou), apoi măsurați toate piesele mari de mobilă (în mutarea cărora pot apărea dificultăți). Dacă piesele sunt prea mari, demontați-le în cel mai simplu mod posibil, nu cred că doriți să descoperiți că mobilierul nu se potrivește sau nu încape pe ușă.

Citeste mai mult

Cine suntem noi?

Posted on July 26, 2018 by Megamutari admin



  MegaMutari operează în sectorul serviciilor de mutări şi transport, oferind consultanță pentru eficientizare şi externalizarea acestor procese - în special legate de mutări - care nu sunt activitatea principală a clienților noştri.
Avem peste 10 de ani de experiență în mutări şi ambalare, potriviți pentru a vă oferi un serviciu eficient, rapid, sigur şi simplu. Facilităm mutarea din întreaga țară prin rețeaua noastră de distribuție, oferind clienților noştri soluții personalizate şi uşor accesibile, distinse printr-un nivel de servicii unic.
Identitatea mărcii MegaMutari este afirmată prin serviciile de cea mai bună calitate şi loialitatea de invidiat a clienților.
Ne-am îndreptat întotdeauna munca spre un scop dublu: inovarea şi atenția la nevoile clienților. Lucrând atât pentru persoane fizice, cât şi pentru companii, personalul nostru este specializat şi vă poate oferi estimări şi informații în timp real. Nu ezitați să ne contactați la numărul nostru 0748 122 331 sau adresa de e-mail: office@megamutari.ro. Consultanță GRATUITĂ!
Compania noastră vă stă la dispoziție pentru a vă oferi toate informațiile de care aveți nevoie pentru a vă planifica şi pentru a vă construi mutarea. Manipularea se face cu mare grijă față de bunurile dumneavoastră. Dispunem de personal profesionist şi responsabil la cele mai bune prețuri!

De ce scriu acest blog?

Posted on July 29, 2018 by Megamutari admin


  În acest blog doresc să vă împărtăşesc câteva idei care vă pot ajuta atunci când vă mutați într-o casă nouă.
Va veni un moment când vom dori sau vom fi nevoiți să ne mutăm. Mutarea într-o altă casă, schimbarea oraşelor sau chiar a țării sunt schimbări majore şi surse de stres (eu personal m-am mutat de 4 ori - şi vă pot spune din proprie experiență cât de stresantă poate să fie o mutare).
Organizarea şi stabilirea în prealabil a unui plan pentru mutare sunt foarte importante.
Există de asemenea multe aspecte şi factori de luat în considerare, şi lucruri la care nici nu ne gândim, cum ar fi să ne procurăm materialele necesare pentru mutare (cutii, saci, folie strech, scotch, marker, cutter, etc), să facem o cutie specială pentru actele importante, sau să împachetăm separat obiectele de igienă personală sau de uz frecvent, etc. Să nu uităm să luăm în considerare şi timpul necesar pentru această operațiune şi cine să ne ajute să mutăm mobila.
Modalitatea cea mai simplă pentru a nu avea bătăi de cap, este să apelați la o firmă specializată, care se poate ocupa de toate aceste aspecte şi nu numai.
Aceasta vă poate facilita şi uşura munca prin servicii de împachetare, ambalare, manipulare şi vă poate scuti de stresul transportului obiectelor şi mobilierului la etaj, sau în spații înguste.
De asemenea economisiți timp, nervi şi poate cel mai important reduceți riscul de accidentări.
Dacă totuşi doriți să vă mutați singuri, în acest blog am adunat şi câteva întrebări de la clienții noştri şi m-am gândit să vă împărtăşesc câteva idei care vă pot ajuta atunci când vă mutați într-o casă nouă.

Ce servicii vă oferim?

Posted on August 04, 2018 by Megamutari admin


  MegaMutari operează în sectorul serviciilor de mutări și transport mobilă.
Prin angajații noștri profesioniști și instruiți, suntem dedicați să răspundem fiecărei solicitări, iar experiența noastră ne recomandă pentru a vă oferi:
1. Servicii complete de mutări pentru locuințe rezidențiale:

  • Împachetarea și ambalarea obiectelor personale
  • Manipularea mobilierului
  • Demontare și remontarea mobilierului
  • Plasarea și amenajarea mobilierului în încăperi, conform indicațiilor clientului
  • Oferta de cutii și ambalaje necesare

2. Servicii complete de mutări pentru birouri și companii:

  • Manipularea și transportul echipamentelor IT, birouri, aparaturi
  • Program de mutare în week-end sau după terminarea programului de lucru

3. Servicii de mutări speciale:

  • Manipulare și transport obiecte grele sau voluminoase, indiferent de spații înguste sau acces dificil
  • Protejarea mobilierului și obiectelor valoroase sau fragile

4. Servicii complementare mutării:

  • Transport mobilă
  • Încărcare - descărcare
  • Montare mobilă de sufragerie; mobilă dormitor: şifoniere, paturi, noptiere; canapele extensibile şi fixe
  • Montare / suspendare mobilă de bucătărie
  • Montaj corpuri suspendate, cuiere, polițe, biblioteci, mobilier baie
  • Servicii de instalare hotă, maşină de spălat rufe, maşină de spălat vase, chiuvetă, baterii, plită, cuptor, corpuri de iluminat, și incorporabile
  • Debitare / decupare blat şi polițe
  • Servicii specializate de asamblare mobilă la comandă sau mobilă împachetată Dedeman, IKEA, Praktiker, Jysk, E-mag și orice alt tip de mobilier.
5. Mutări internationale door-to-door. La cererea clientului putem efectua și transporturi în afara Comunitații Europene.
6. Transport și livrări săptămânale de produse Ikea de la București și opțional de la Budapesta, pe bază de comandă.
7. Închirieri dube 11-20 mc cu șofer pentru transport bunuri.

De ce să alegi o firmă de mutări?

Posted on August 10, 2018 by Megamutari admin


  Când ajungem în ipostaza de a ne muta, ne vin în gând cu groază multe întrebări: cum împachetez, cum manipulez, cum transport mobila, iar dacă apelez la o firmă specializată, cât mă costă? Numai cine s-a mutat înainte, ştie cât timp, efort fizic şi psihic dar şi bani intră în discuție.
Mai ales dacă aveți multe obiecte şi mobilier de mutat, într-un oraş mare, între trafic şi dificultăți de parcare, mutarea se poate transforma într-un coşmar. Primul impuls este de a muta lucrurile singur sau cu ajutorul prietenilor, pentru a face economie, dar trebuie luate în calcul alte aspecte şi situații neprevăzute. De aceea, evitați un efort în plus! Pentru asta există companii specializate pentru mutări.

Planificarea şi managementul timpului

  • Mulți nu ştiu, că o mutare începe cu mult înainte de sosirea camioanelor.
    Să fim cinstiți, probabil că aveți un program aglomerat, între muncă, copii, familie şi poate fi greu să găsiți timpul şi resursele pentru a planifica o mutare. Dar nu trebuie să fie aşa! Profesioniştii vă vor furniza un program de sosire şi plecare, pe lângă elaborarea tuturor celorlalte detalii de la început până la sfârşit (demontare, ambalare, împachetare, manipulare - chiar şi birocrație în cazul unei mutări externe).
    Există o mulțime de lucruri şi planificări care trebuie făcute înainte de mutarea propriu-zisă, pentru a asigura o acțiune de succes şi fără probleme. Puteți hotări dvs cât de mult doriți să vă implicați sau să-i lasați pe ei să facă totul.

Experiența

  • Când mutarea dvs. se află în mâinile unei companii profesionale, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la scaunul dvs. de baldachin sau la vesela chinezească a bunicii. Echipele profesionale sunt instruite să se ocupe de ambalarea lucrurilor, folosind tehnici de ambalare menite pentru a proteja şi a le transporta în noua locație intacte şi în siguranță, scutindu-vă de emoția deteriorării acestora.

Protecția şi asigurarea bunurilor

  • Mutarea nu trebuie să fie o experiență stresantă. Vă puteți relaxa ştiind că aceasta este în mâini bune, indiferent din ce cauză vă deplasați sau unde.
    O companie specializată, va asigura bunurile dvs. pe toata durata mutării. Ofertele de preț includ pe lângă servicii rapide şi complete şi clauze de despăgubire.

Scăpați de epuizare fizică

  • Mutarea mobilierului, presupune şi un efort fizic considerabil.
    Un dulap sau o canapea (ca sa nu mai vorbim de mobilierul din lemn masiv) sunt foarte greu de ridicat şi manipulat, iar dacă mai trebuie transportate şi la ultimul etaj sau într-o casă cu acces dificil sau spații înguste, poate să devină de-a dreptul imposibil. O companie de mutări asigură echipe cu cel putin 2 manipulanți, care vor prelua stresul şi efortul de pe umerii dvs.

Cum să alegi o firmă de mutări?

Posted on August 18, 2018 by Megamutari admin


  Sunteți îngrijorați să mutați pianul, acvariul sau piesa de mobilier incomodă? Renunțați la griji, sunt profesionişti care o pot face pentru dvs. Mutarea nu trebuie să fie o experiență de durată, dar nici spontană. Prin angajarea unei companii profesionale de mutări, urmăriți să vă relaxați ştiind că bunurile dvs. se află în mâini bune şi că mutarea dvs. este sub control! Dar cum alegem cea mai bună companie de mutări?
Există mulți factori diferiți pe care trebuie să îi luați în considerare înainte de a face o alegere finală pentru o firmă de mutări. Iată cum să începeți:

1. Documentarea
 Este una dintre cele mai importante etape pentru alegerea unei firme de mutări profesioniste. Puteți începe să căutați cu ajutorul motoarelor de căutare şi al rețelelor sociale sau pe diverse forumuri de discuții.
Alcătuiți o listă de câteva firme care vi se par interesante, despre care puteți afla mai multe informații de pe:

  • Site-urile lor. Aici găsiți informații importante: adresa, număr de telefon, mail, descrierea firmei, servicii oferite, etc. Sunați la numărul afişat pe site sau trimiteți un mail şi în funcție de timpul de răspuns puteți testa simplu şi rapid serviciile oferite şi observa calitatea customer service-ului.
  • Rețelele de socializare. Să vedeți dacă au pagina, dacă postează imagini reale de la mutările efectuate şi ce se scrie despre ei. Vă puteți face o idee despre reputația lor din aprecierile sau criticile aduse de foşti clienți, verificarea feedback-ului vă permite să vă asigurați că firma de mutări pe care o alegeți vă va oferi un serviciu bun.
  • Cunoştințe. In această etapă, puteți discuta şi cu prieteni sau cunoscuți care au apelat de curând la o firmă de mutări, să vă prezinte atât părțile pozitive, cât şi cele negative ale procesului de mutare - dar nu vă luați numai după recomandări fără să faceți toate eforturile în ceea ce priveşte cercetarea.

2. Cercetați cu exactitate companiile de mutări.
 Trimiteți cereri pentru oferte de preț la mai multe companii, iar acestea trebuie să vă contacteze în legătură cu serviciul de care aveți nevoie.
Dacă mutarea este una locală, atunci cel mai bine e să apelați la firme de mutări mobilă din oraşul respectiv. Să presupunem că ați contactat patru companii care îşi au activitatea în zonă şi fiecare dintre ele a promis că vă va trimite o ofertă de preț prin telefon sau e-mail, dar o firmă de mutări mobilă care îşi respectă clientul, va trimite un reprezentat să vă viziteze, pentru a face o evaluare gratuită şi să vă ofere o cotație de preț. Este indicat să alegeți compania al cărei reprezentat a efectuat o evaluare reală, încheiată întotdeauna cu un contract de prestări servicii.
Astfel, chiar dacă firma va fi reprezentată printr-un simplu angajat, aveți posibilitatea să vedeți cine se va ocupa de bunurile dvs şi să vă faceți o idee despre calitatea serviciilor oferite, din modul în care aceasta interacționează cu dvs. Cotația de preț se evaluează în funcție de volumul, specificațiile speciale ale bunurilor de mutat (de exemplu piane, oglinzi, obiecte fragile sau valoroase, etc), dar şi de posibilitățile de acces (etaje, spații înguste, drum accidentat, etc.). Fiți sinceri cu privire la numărul de lucruri pe care intenționați să le mutați, altfel compania ar putea să nu ajungă pregătită în ziua mutării.
Companiile specializate în mutări trebuie să ofere prețuri corecte şi oneste, împreună cu servicii de despăgubire, asigurându-vă că, în cazul unei probleme, ar fi rezolvate rapid şi corect. Este o idee bună să întrebați toate potențialele firme de mutări cu privire la nivelul de asigurare pe care îl au, să puteți sta liniştit că bunurile dvs. vor fi acoperite.
Asigurați-vă că toate sumele finale au o estimare completă în scris cu toți parametrii completați în funcție de conversație. Pentru a face o cotație corectă, o companie de mutări trebuie să aibă toate detaliile corespunzătoare mutării.

3. Analizați serviciile oferite
 O firmă profesionistă de mutări trebuie să ofere o gamă variată de servicii: ambalare şi împachetare, manipulare, demontare şi montare, montaj şi instalare electrocasnice, transport, etc.
Ar trebui să aibă suficient de mulți oameni, încât să onoreze cât mai repede comenzile. Personalul să fie instruit şi calificat, cu experiență în domeniu.
De asemenea, chiar dacă par lucruri mărunte, semne ale profesionalității sunt:

  • Tipul de cutii pe care îl folosesc. O firmă care se respectă oferă cutii inscripționate cu logo-ul companiei, adresa şi numărul de telefon; trebuie să fie de calitate, dedicate special pentru articolele de mutat: cutii cu umeraş pentru haine, sau capitonate cu plurabil (folie cu bule de aer) pentru televizoare, monitoare, etc. împachetarea corectă reduce riscul pierderii sau deteriorării articolelor.
  • Personalul cu echipament de lucru personalizat (asta şi doar pentru a vă fi mai uşor să indentificați echipa care a sosit să facă mutarea).
  • Starea maşinilor. Preferabil să fie camioane închise, spațioase şi curate. Nimeni nu doreşte ca în timpul transportului să se piardă sau să se murdărească piese din bunurile dvs.
  • Cotația de preț. Varianta ideală este un raport calitate/preț convenabil. Nu alegeți neapărat costul cel mai mic, s-ar putea ca la sfârşitul operațiunii să constatați pagube mai mari decât diferența de preț dintre oferte.

Speram că toate sfaturile de mai sus să vă ajute în luarea unei decizii când vine vorba de alegerea unei firme de mutări de mobilă.

11 motive pentru a alege MegaMutari

Posted on August 25, 2018 by Megamutari admin


  Mai ales dacă aveți multe obiecte şi mobilier prețios sau fragil de transportat, alegeți MegaMutari!
Ne recomandă:

  • O experiență în mutări din anul 2007
  • Personal instruit şi cu experiență în operațiile de încărcare şi descărcare
  • Evaluare gratuită
  • Asigurăm servicii de ambalare şi împachetare, manipulare, demontare / remontare mobilă
  • Dacă este necesar ne putem ocupa şi de birocrație
  • Suntem echipați cu mijloace profesionale pentru mutări
  • Vehicule închise şi curate, cu suspensii potrivite pentru transportul materialelor delicate şi a sistemelor rezistente la şoc
  • Materiale de calitate pentru ambalare
  • Servicii de mutări internaționale în țări precum Austria, Germania, Franța, Olanda, Elveția, Italia, Bulgaria, Belgia
  • Până în prezent am avut peste 4500 de lucrări şi mutări pentru persoane fizice, firme, companii, grădinițe şi spitale
  • Raport calitate - pret corect

Pașii de urmărit într-o mutare

Posted on September 07, 2018  by Megamutari admin

  Înainte de a vă apuca să căutați pe internet firme de transport mobilă sau servicii de mutări, trebuie să aveți puse pe foaie datele esențiale: distanța dintre adrese, inventarul aproximat al bunurilor de mutat, data la care doriți să efectuați  operațiunea, etc. După ce ați stabilit aceste lucruri, în colaborarea cu firma de mutări trebuie să aveți în vedere și următoarele:

1. Descrieți mutarea cu precizie
 Fiecare mutare este diferită, fiecare client poate avea diferite nevoi de transport, asamblare și dezasamblare, flexibilitate sau urgență de timp, etc. Estimările de la consultanții noștri reflectă pe deplin necesitatea de a ne deplasa și adapta la nevoile dvs. De aceea este important să descrieți caracteristicile mutării într-un mod cât mai detaliat pentru a evalua cu exactitate angajamentul necesar. Iată un exemplu de detaliere a solicitării de mutare :

  • Nume solicitant
  • Data estimativă de împachetare/ mutare
  • Adresa de încărcare
  • Data estimativă de livrare
  • Adresa de descărcare
  • Servicii solicitate (împachetare, demontare, manipulare, transport, despachetare, remontare, etc.)
  • Lista bunurilor de mutat:
       1 pat o persoană (demontare și montare), 90x40 cm,
       1 bucătărie detașabilă 700 cm (demontare și montaj),
       1 canapea 3 locuri, 200 x 70 cm,
       1 sertar cu oglinda (pentru a fi ambalate),
       2 cutii de obiecte de 50x40x30 cm. 
  • Amintiți-vă să ne anunțați dacă adresa dvs. de plecare sau de livrare se află în zone dificile pentru a ajunge (de exemplu, zona pietonală, centrul istoric, scări, rampe, etc.)

2. Organizați-vă în avans

  • Este bine, să ne anunțați cu aproximativ 10 zile înainte de ziua în care doriți să vă mutați.
    Stabilirea datei în care doriți să vă mutați este foarte recomandată, cu excepția cazurilor de urgență neașteptată. Având mai mult timp disponibil va permite să vă organizam mai bine deplasările, în special în ceea ce privește schimbările de încărcare, datele și orele. Cu cât va fi mai mult timp, cu atât avem mai multă disponibilitate de a varia cererile dvs. În plus, în cazul unor nevoi specifice, cum ar fi ambalarea mărfurilor deosebit de fragile, veți avea timp să vă deplasați la sediul nostru, sau să solicitați serviciul special de ambalare înainte să se efectueze ridicarea la data convenită.

3. Ambalați-vă corespunzător produsele

  • Știți, suntem cu toții legați de obiectele pe care le avem acasă și este corect să le păstrăm în cel mai bun mod. Ambalarea este o componentă non-neglijabilă a unei mutări, atât pentru o oglindă cât și pentru un fotoliu.
  • Este foarte important să pregătiți un pachet cu cele mai importante obiecte personale, pe care să le păstrați dumneavoastră, în acest pachet pe lângă câteva haine, obiecte de igienă personală, medicamente, tratamente, o să puneți obligatoriu și actele, banii, obiectele de valoare, bijuterii, carduri bancare, etc.
  • Elementele de ambalare din cutii de carton intacte, sigilate cu bandă adezivă, folosind pluriball (folie cu bule) sau montoane (pături) pentru a acoperi mobilierul sunt doar câteva modalități de a vă proteja bunurile personale. Aveți cerințe mai complexe? Nu este nicio problemă, trebuie doar să le indicați.
  • Un consultant vă va contacta pentru a vă înțelege nevoile și pentru a vă oferi sfaturi utile cu privire la modul în care puteți păstra cel mai bine produsele dvs., ca un adevărat profesionist în domeniul ambalajelor.
  • În cazul în care optați pentru împachetarea produselor micuțe, veselă, haine, cărți, etc, este bine să începeți cu câteva zile înainte de mutare, și să le etichetați corespunzător. La cerere noi vă putem oferi cutii de carton pentru acest scop.

4. Să vă asigurați că în ziua mutării  avem acces la imobil, să nu fie programate revizii sau lucrări de reparații, respectiv să nu fie ocupate locurile de parcare și acces în imobil, și sa fie cineva disponibil pentru a furniza informații angajaților cu privire la natura sau destinația bunurilor.

Ce înseamnă estimarea și cum se calculează prețul?

Posted on September 10, 2018  by Megamutari admin

  Estimarea prețului este primul pas din procesul unei mutări. Aceasta va fi realizată de către specialistul nostru care se va deplasa gratuit la reședința dumneavoastră pentru a evalua volumul mobilierului și al bunurilor ce urmează a fi mutate, etajele de la care vor fi coborâte/urcate bunurile și condițiile de acces.
Costurile pentru mutare se calculează luând în considerare toate cheltuielile posibile.

Factorii care vă afectează costul mutării:

  • Greutatea și volumul obiectelor - pentru stabilirea timpului și personalului necesar.
  • Condițiile de acces - urcarea unui număr excesiv de scări, manipularea bunurilor prin spații înguste sau teren accidentat.
  • Costul transportului - Se iau în considerare costurile cu combustibilul determinat de ponderea transportului, kilometrajul dintre origine și destinație, precum și costurile forței de muncă pentru timpul necesar, pentru ca locatarii să ajungă de la casa A la casa B, automat prețul mutării crește atunci când deplasarea se face pe distanțe lungi.
  • Mărimea mutării - Mutarea mai multor lucruri, nu numai că va dura mai mult dar și transportul de bunuri va fi mai greu. Acest lucru duce la o creștere a costurilor.
  • Adăugarea serviciilor suplimentare - Costul mutării va fi afectat de orice servicii suplimentare pe care alegeți să le includeți. Acest lucru ar putea însemna dezasamblarea și reasamblarea mobilierului, împachetarea/ ambalarea, manipularea obiectelor valoroase sau fragile, sau furnizarea de produse necesare mutării: cum ar fi folie stretch, folie cu bule, pungi pentru saltele, cutii, etc.

 Luând în considerare factorii enumerați mai sus și cerințele dumneavoastră în ceea ce privește înfolierea / împachetarea bunurilor, specialistul nostru vă va prezenta oferta de preț și va stabili împreună cu dumneavoastră toate detaliile mutării. Acesta va decide tipul de auto-utilitară ce va fi folosit și numărul optim de angajați ce vor efectua mutarea dvs.

Semnificația numelui și al produselor Ikea

Posted on September 16, 2018  by Megamutari admin

  IKEA se bazează pe construcţia de mobilier simplu, multifunctional dar şi ieftin, din componente prefabricate, dedicat mai ales spaţiilor mici, urmărind ieșirea din convențional. Mobilierul este asociat des cu designul interior realizat din materiale sustenabile dar cel mai larg întâlnit atribut este acela că cele mai multe piese de mobilier și accesorii sunt asamblate de către cumpărător.

O parte din ceea ce face ca IKEA să fie unica este și numele produselor. Fiecare nume înseamnă ceva, adesea într-un mod amuzant sau ambiguu.

Pentru cei mai mulți cumpărători de la IKEA, numele produselor din coș, precum Pax, Malm, Mysa Ronn, Blanda Matt, ori PS Gullholmen, nu au niciun înteles. Există însă un adevărat sistem prin care retailerul își denumește produsele.

Când IKEA a devenit internațională, ei au decis să folosească aceleași nume suedeze pentru toate produsele, în toate magazinele. Acest lucru are sens din punct organizațional, pentru a simplifica inventarul tuturor magazinelor din jurul lumii. Regulile denumiriii produselor au fost stabilite chiar de fondatorul IKEA, Ingvar Kamprad, care suferea de dislexie și nu reuşea să reţină ordinea numerelor din codurile produselor. 

De altfel chiar denumirea IKEA este un acronim. Majusculele din denumirea IKEA provin din inițialele numelui fondatorului: Ingvar Kamprad, numelui fermei unde a crescut: Elmtaryd, și numelui localității în care s-a născut: Agunnaryd .

În ce privește denumirea produselor, câteva au denumiri care se referă la funcţia lor, spre exemplu există râşniţă numită Krossa, care înseamnă „a zdrobi“ iar uneori li se permite și designerilor să-şi numească cum doresc produsele, însă majoritatea obiectelor merg pe următoarea schemă:

  - articolele de baie sunt numite după râuri, lacuri și golfuri scandinave (Hommelvik, Lillangen, Ringsjon)
  - etajerele, bibliotecile  după profesii /ocupații (Bonde - fermier, Styrman - cârmaci)
  - materialele și perdelele sunt denumite după nume scandinave de fete (Teresia, Mariam, Brigid)
  - birourile și scaunele sunt numite după nume scandinave de băieţi (Markus, Micke, Feodor)
  - produsele pentru copii sunt intitulate după mamifere, păsări şi adjective (Mammut - mamut, Antilop - antilopa, Ekorre - veveriţă)
  - canapelele, fotoliile, scaunele și mesele au nume de localităţii suedeze (Klippan, Malmo)
  - paturile, dulapurile, mobila de hol este denumită după locuri din Norvegia (Pax, Trones, Brimnes, Hemnes)
  - cutiile, decoraţiunile de pereţi, tablourile, ramele şi ceasurile sunt numite după locaţii din Suedia (Skadis, Fiskbo, Virserum, Bjorksta)
  - covoarele au nume de locaţii din Danemarca (Adum, Tvismark, Sonderod)
  - pentru mese de bucătărie și scaune – se folosesc nume de locuri din Finlanda (Norberg)
  - mobila de grădină după insule scandinave (Applaro, Mastholmen)
  - textilele de pat (cearşafuri, feţe de pernă) au nume de flori, plante și pietre prețioase (Brunort - busuioc sălbatic, Greno - ramură, Tradaster - copac de Aster)
  - vazele, bolurile, lumânările și  sfeşnicele sunt numite după trăsături de caracter (Viljestark - voință, Sinnlig - senzual)
  - articole de iluminat termeni din muzică, meteorologie, chimie, nautică, unități de măsură, anotimpuri, luni, zile
  - numele accesorilor de bucătărie sunt date de peşti, ciuperci şi adjective

Sfaturi pentru o mutare ușoară și eficace

Posted on September 24, 2018  by Megamutari admin

Pregătirile necesare trebuie începute cu minim o săptămână înainte de mutarea efectivă:

  • Faceți o listă / inventar a lucrurilor de mutat.
  • ​Asigurați-vă că ați măsurat spațiul liber în noua dvs. locuință înainte de a vă muta, și că aveți suficient spațiu pentru mutarea articolelor mari de mobilier.
    În primul rând măsurați toate ușile și coridoarele prin care mobilierul trebuie să treacă (în spațiul vechi precum și în cel nou), apoi măsurați toate piesele mari de mobilă (în mutarea cărora pot apărea dificultăți). Dacă piesele sunt prea mari, demontați-le în cel mai simplu mod posibil, nu cred că doriți să descoperiți că mobilierul nu se potrivește sau nu încape pe ușă.
    Dacă vă mutați într-un spațiu mai mic, luați în considerare donarea sau vânzarea unor  obiecte de mobilier . Astfel salvați timp, bani și energie în ziua mutării.
    Tip: Verificați dacă puteți să duceți piesele înăuntru prin ușa de la balcon (dacă este mai mare decât cele interioare) - pot fi evitate astfel scările, coridoarele lungi și spațiile înguste.
  • Pregătiți cutii, materiale de ambalare (pungi, saci), etichete, banda scotch,markere, foarfeci / cuttere.
  • Notați anumite cutii care vor fi deschise mai întâi. Este recomandat să pregătiți o cutie specială pentru obiectele de uz frecvent, de care o să aveți nevoie chiar și în ziua mutării, care să includă: veselă pentru 1-2 mese, obiecte de igienă personală, prosoape, articole de curățenie, câteva haine, încărcătoare (telefon, laptop, etc.), o cutie de prim-ajutor (cel puțin plasturi și calmanți), hrană pentru animale de companie, etc.
    În afară de cutia specială o să mai aveți nevoie și de niște unelte pentru demontarea și remontarea mobilierului.
  • Nu uitați de frigider! Dezghețați figiderul/congelatorul în ziua dinainte mutării și puneți mâncărurile perisabile într-o geantă sau cutie frigorifică. Încercați să consumați cât mai mult din mâncărurile perisabile din frigider înainte de mutare.
    În cazul borcanelor sau altor sticle, folosiți numai cutii cu bază stabilă și rezistentă, iar pentru siguranță puneți separatoare sau înveliți-le cu hârtie sau folie protectoare.
    Ar fi bine sa ambalați mâncărurile uscate separat de cele lichide. Asigurați-vă că nu rămâne nimic în frigider/congelator pe durata mutării.
  • Dacă doriți să împachetați singuri bunurile, aveți grijă la obiectele fragile. Folosiți prosoape, haine, pături și șosete pentru a păstra și proteja obiectele delicate.
  • Utilizați etichete pentru a marca fiecare cutie cu conținutul, instrucțiuni de manipulare și camera de destinație dorită.
    Marcați "fragil" dacă este cazul.
  • În timpul ambalării, încercați să păstrați cutiile la o greutate rezonabilă pentru a preveni rănirea și eventual, ruperea/deteriorarea cutiei. Folosiți cutii mici pentru cărți și pentru obiecte grele.
  • Aranjați cutiile începând cu cea mai mare cutie în partea de jos.
  • Ziarele sunt ușor de găsit dar aveți grijă ce hârtie folosiți ca material de împachetare, cele cu imprimeuri pot să se lipească  de obiectele dvs.
  • Nu ambalați materiale inflamabile, explozive sau corozive, vă puteți pune în pericol pe dvs și pe cei care vă ajută.
  • Îndepărtați becurile înainte de împachetarea lămpilor.
  • Să verificați fiecare cameră, dulap și cămară pentru ultima oară înainte de a decide că totul este încărcat.
  • Asigurați-vă că ați închis/oprit toate utilitățile.
  • Dacă este posibil să luați în vedere vremea în ziua mutării.
  • Înainte de mutare, asigurați-vă că noul spațiul este curățat și gata pentru aranjare. Ar fi bine să verificați inclusiv apa de la robinet (rece și cald), electricitatea, gazul și sistemul de încălzire.
  • În ziua mutării trebuie să aveți deja la dvs. cheile de la noua locație, sau să aveți stabilit cu vechiul proprietar o oră de întâlnire pentru preluare.
    Dacă vă mutați cu ajutorul unei firme specializate, este foarte important să ajungeți la noua locație înaintea acestora pentru a coordona descărcarea.

Alegeți-i pe cei mai buni! Alegeti MegaMutari!

PS: Să nu uitați să anunțați schimbarea adresei!

 

 

MegaMutari

SERVICII PROFESIONALE DE MUTĂRI CLUJ NAPOCA. Alegeți locația de restul ne ocupam noi !!! Oferim servicii profesionale de mutări intern şi extern, ambalare, demontarea şi montarea mobilei, manipulări, transport şi amenajare la destinaţie. Marfa este asigurată pe toată durata mutării. Consultanţă GRATUITĂ.
0748 122 331, 0745 555 941 office@megamutari.ro